معرفی و بررسی جدیدترین پرینتر سه کاره لیزری HP M28

معرفی و بررسی جدیدترین پرینتر سه کاره لیزری HP M28

معرفی و بررسی جدیدترین پرینتر سه کاره لیزری HP M28

 

معرفی دستگاه جدید :

 معرفی و بررسی جدیدترین پرینتر سه کاره لیزری HP M28 : پرینترهای  HP LaserJet Pro M15, M28 مناسب تجارت های کوچک هستند . پرینتر HP M28W  تک کاره با کیفیت بالا و چند منظوره برای مصارف خانگی و محیط های کاری با حجم کاری پایین استفاده میشود اما کمپانی HP ادعا می کند که پرینترهای  M28W جدید ترین چاپگر لیزری در کلاس خود هست و در این حالت به معنای یک چاپگر لیزری تک چند منظوره با اسکنر داخلی و کپی و هر دو USB و اتصال Wi-Fi این کار را برای کاربران خانگی یا مدیران اداری ایده آل می سازد که نیاز به پرینتر و اسکنر سریع و با کیفیت بالا دارند که فضای کمتری را اشغال میکنند.

 در ایالت متحده , همه ی این چاپگر ها با نام تجاری جدید , M28w نشان داده شده به عنوان “به زودی” در سایت HP قرار گرفته است .

 


مشخصات چاپ :

اسناد متنی در قالب ورد و PDF  در سطح قابل توجهی 16.5ppm بوده اند .

 198 میلیمتر , 360 میلیمتر و 264 میلی متر عمیق است .

  سینی خروجی دارای ظرفیت 100 ورق  و 1000 ورق توصیه ماهانه این چاپگر هست.

 


 

معرفی و بررسی جدیدترین پرینتر سه کاره لیزری HP M28

کیفیت متن همانطور که شما از چاپگر لیزری انتظاری دارید کاملا شفاف و صاف و با کیفیت برای اسناد کسب و کار شما ارایه میدهد . همچنین گرافیک های مونو و خاکستری را نیز به خوبی در اختیار شما گذاشته  بنابراین میتوانید عکس ها و گرافیک های دیگر را گاه گاه حتی اگر رنگی نباشد چاپ بکنید.


 

M28w  ما را شگفت زده کرده است و بسیار جمع و جور هست.تنها 198 میلیمتر , 360 میلیمتر و264 میلیمتر عمیق هست  و قطعا به اندازه کافی کوچک است تا روی یک میز در کنار یک رایانه در دفتر کوچک یا یک اتاق خالی در خانه قرار بگیرد . این پرینتر  اچ پی  کم هزینه ساخته شده است این پرینتر نسبت به پرینتر های ارزان  مناسب است . این پرینتر با سرعت 18 صفحه در دقیقه پرینت می گیرد.

ویژگی های دیگر آنها شامل، 100 برگه خروجی، مجهز به سینی با ظرفیت 150 برگه، کارتریج نصب شده بصورت پیش فرض و WiFi Direct هستند.

 

 

 


 

الو کارتریج فروشنده انواع کارتریج‌های جوهر افشان و تونر لیزری اورجینال و فابریک، هد پلاتر و کارتریج پلاتر

 

 

به این مقاله امتیاز دهید post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonمشاوره فوری