با خیال راحت کارتریج خودتان را به الوکارتریج بسپارید.

اعتماد شما افتخار ماست.

چرا الوکارتریج؟

شارژ کارتریج پرینتر لیزری

کارتریج‌ های لیزری به جای آنکه منبع از نوعی جوهر پر شود از پودر استفاده می‌شود. به پودر داخل کارتریج لیزری تونر می‌گویند. کارتریج لیزری با مغناطیس کار می‌کند. پودر درون آن جذب می‌شود و با حرکات مکانیکی پودر بر روی کاغذ گرم پاشیده می‌شود. دلیل گرم بودن کاغذ برای چاپ بهتر این است که تونر یا پودر شارژ کارتریج با گرما بهتر تثبیت می‌شود. شما می‌توانید از تونر در چاپ لیزری برای مدت‌ های طولانی استفاده کنید. شرط آن است که تونر را از گرما و نور و رطوبت دور نگه دارید. در آن صورت پودر لیزری کیفیت خود را تا مدت‌ های طولانی حفظ  خواهد کرد.

شارژ کارتریج پرینتر لیزری

شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان

پرینتر جوهر افشان یکی از دو نوع چاپگری است که پس از اتمام جوهر نیاز به شارژ مجدد خواهد داشت. هر زمان که شما با آلارمی مواجه شدید که نشان از تمام شدن کارتریج جوهری داشت متوجه خواهید شد که منبع تامین رنگ در حال تمام شدن است. کارتریج جوهر افشان ظرفیت کمی درد و قیمت خرید آن بالاست. به جای تهیه کارتریج به صورت پکیج یا تعویض کاملا آن، فرصت شارژ خواهید داشت. شارژ دستگاه به وسیله جوهر هایی انجام می‌شود که با مدل پرینتر همخوانی داشته باشد. در ادامه مراحل گام به گام تعویض جوهر کارتریج پرینتر جوهرافشان ارائه شده است.

شارژ کارتریج پرینتر جوهرافشان

400

مشتریان عزیزمان

25000

دستگاه های شارژ شده

10

سال در خدمت شما

در الوکارتریج هزینه شارژ کارتریج چقدر است؟

قیمت و هزینه انجام شارژ کارتریج به نوع پرینتر شما، برند آن، میزان و نوع استفاده شما از دستگاه بستگی دارد. به طور میانگین این عدد  ۵۰ هزار تومان شروع خواهد شد. در زمان شارژ کارتریج قطعاتی مانند چیپست و بلید نیز بررسی خواهند شد. در صورتیکه این قطعات نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشند، با هماهنگی شما قطعات تعمیر یا تعویض خواهند شد.

 

شارژ کارتریج در محل با الوکارتریج

اولویت ما برای انجام شارژ کارتریج، ارسال کارتریج های شما به محل تعمیرگاه تخصصی کارتریج الوکارتریج است. چرا که در تعمیرگاه تمام ابزارهای مورد نیاز و همچنین ابزارهای کمکی در کنار سرویسکار کارتریج هستند، اما در محل شما ابزارهای محدودی را می توانند همراه داشته باشند.

همچنین انجام پروسه شارژ کردن کارتریج، به دلیل نیاز به تخلیه کارتریج و استفاده از دستگاه مکنده برای تخلیه کامل تونر و تمیزکاری آن ممکن است کثیف کاری به همراه داشته باشد. در نتیجه بهتر است به جای انتخاب شارژ کارتریج در محل از امکان شارژ و تعمیر کارتریج در تعمیرگاه تخصصی الوکارتریج استفاده کنید.

کارتریج چه پرینترهایی قابل شارژ هستند؟

  • شارژ کارتریج a79
  • شارژ کارتریج a83
  • شارژ کارتریج a 201
  • شارژ کارتریج 1102
  • شارژ کارتریج 12a
  • شارژ کارتریج 17a
  • شارژ کارتریج 05a
  • شارژ کارتریج 045 کانن
  • شارژ کارتریج برادر 7360
  • شارژ کارتریج برادر 2130
  • شارژ کارتریج کانن 6020
  • شارژ کارتریج کانن 2540
  • شارژ کارتریج 44a
  • شارژ کارتریج a85

سوالات متداول

تا زمانی که دستگاه شما دچار صدمه و آسیبی یا شکسته‌گی نشود که با تعمیر یا تعویض قطعه کارتریج تعمیر نگردد می توان بارها کارتریج پرینتر شما شارژ شود.

با توجه به اینکه شرکت های تولید کننده پرینتر اجازه فروش پودرهای مخصوص شارژ کارتریج را بصورت جداگانه ندارد تمام پودرهای موجود در بازار ایران اورجینال نیستند با این حال ما در الوکارتریج باکیفیت ترین پودر موجود در بازار کشور را برای شما فراهم کرده‌ایم.

اگر مصرف شما از دستگاه در حد مصارف خانگی است تا زمانیکه کیفیت چاپ دستگاه بصورت قابل محسوسی پایین نیامده است می توانید اقدام به شارژ کارتریج کنید اما اگر مصارف همچون مهندسی یا نقشه و … دارید بهتر است بجای شارژ کارتریج از کارتریج های نو و اورجینال استفاده کنید.

حدوداً با هر بار شارژ کارتریج ۱۰ درصد از تعدا پرینت کارتریج شما کم می شود.

بیشتر دستگاه های جدید قابلیت نمایش خالی بودن کارتریج شما را دارند. اگر دستگاه شما قدیمی است و نمایشگر کم بودن شارژ کارتریج را ندارد باید به کیفیت چاپ دستگاه توجه کنید.